Цахим журнал

Сургалт удирдлагын мэдээллийн системийн нүүр хуудсанд таны тухайн улиралд зааж буй хичээлүүдийн мэдээлэл харагдах бөгөөд Журнал хэсэгт дарснаар “Цахим журнал” хэсэгт шилжинэ.

_images/v1.1.1.png

Fig. 83 Зааж буй хичээлүүдийн жагсаалт харагдах байдал

Цахим журналын эхэнд хичээлийн жил, улирал,хичээлийн нэр холбогдох хуваарийн бүлгүүд харагдана. Хичээл болон хуваарийн бүлгийг сонгон цахим журналыг ашиглана.

_images/negdsen_dun.png

Fig. 84 Цахим журнал харагдах байдал

Цахим журналын үнэлгээний хэсэг нь ирц бүртгэл, даалгаврын үнэлгээ, нэгдсэн дүн гэсэн дэд хэсгээс бүрдэх бол бусад хэсэг нь үнэлгээний хуваарилалт, сэдэв/тэмдэглэл, баг хуваарилалт, мэдээ илгээх гэсэн хэсгүүд байрлана.

  • Үнэлгээний хэсэгт хичээл түүний хуваарийн бүлэгт хамаарах суралцагчдын ирцийг бүртгэх, даалгавар үүсгэх болон үнэлгэх, явцын болон нэгдсэн үнэлгээ оруулах хэсгийг агуулсан дэд хэсгүүдээс бүрдэнэ.

Үнэлгээ


Ирц бүртгэл


Ирц бүртгэл хэсэгт тухайн бүлгийн суралцагчид, нийт оролт болон ирцийн мэдээлэл жагсаалт хэлбэрээр харагдана.

_images/j_irts.png

Fig. 85 Ирц бүртгэл харагдах байдал

Note

Ирцийн мэдээллийг суралцагчийн суралцаж буй хөтөлбөрөөр болон нэрээр эрэмбэлэх боломжтой.

Ирц бүртгэлийг ирсэн, тасалсан, өвчтэй, чөлөөтэй, хоцорсон төрлүүдээс сонгон бүртгэнэ.

_images/j_irts_type.png

Fig. 86 Ирцийн төрлүүд

Ирц бүртгэлийг суралцагч тус бүрээр эсвэл нийтээр нь ирцийн төрлөөс сонгон бүртгэх боломжтой.

_images/j_irts1.png

Fig. 87 Ирцийг нийтээр бүртгэх үед харагдах байдал

Суралцагчийн харгалзах оролтын нүд дээр дарж, ирцийн төрлийг өөрчлөх болон шинээр бүртгэх боломжтой. Бүртгэл хийгдсэний дараа Хадгалах товч дарж мэдээллийг хадгална. Хадгалсан ирцийн мэдээлэл нь дараах байдлаар харагдана.

_images/j_irts2.png

Fig. 88 Хадгалсны дараа ирц бүртгэлийн хэсэг харагдах байдал

Хадгалсан ирцийн мэдээлэл нь харагдах хуудсан дах суралцагчийн нэр дээр дарснаар суралцагчийн дэлгэрэнгүй мэдээлэл, ирцийн мэдээлэл, даалгаврын үнэлгээ-г нэг дороос харах боломжтой.

_images/j_irts_stud.png

Fig. 89 Суралцагчийн дэлгэрэнгүй мэдээлэл харагдах байдал (ирц бүртгэлээр)

_images/j_irts_stud1.png

Fig. 90 Суралцагчийн дэлгэрэнгүй мэдээлэл харагдах байдал (даалгаврын үнэлгээгээр)

Мөн ирцийн бүртгэлийг ирц бүртгэлийн төхөөрөмжөөс татах, QR код үүсгэн бүртгэх боломжтой.

_images/QR.png

Fig. 91 Ирц бүртгэх сонголт

Ирц бүртгэлийн төхөөрөмжөөс татах сонголтыг хуваарийн дагуу хичээл орсон ангид байрлах ирц бүртгэлийн төхөөрөмжөөр суралцагчийн ирцийг бүртгэсэн тохиолдолд ашиглан бүртгэгдсэн ирцийг мэдээллийг татан оруулж хадгална.

QR үүсгэх сонголт нь багшийн үүсгэсэн QR кодыг суралцагч уншуулан ирцээ бүртгүүлэх боломжийг олгоно.

_images/j_irtsQR.png

Fig. 92 Ирц бүртгэлийн QR үүсгэх байдал

Суралцагчийн ирцийн төрлөөрх бүртгэгдэн тоо мэдээлэл, нийт бүртгэгдсэн тоо болон ирсэнд тооцогдсон төрлөөр бүртгэсэн бүртгэлийн тоо мэдээллийг бүртгэлийн хуудаснаас харна.

_images/information.png

Fig. 93 Ирцийн бүртгэлийн хуудас харагдах байдал

Ирц бүртгэл хэсгийн баруун дээд хэсэгт байрлах Ирцийн тохиргоо товч дарж ирцийн оноонд тооцох төрлийг сонгон тохируулга хийнэ. Сонгосон тохиргоог Хадгалах товч дарж хадгална.

_images/j_irtsConfig.png

Fig. 94 Ирцийн тохиргоо харагдах байдал

Ирцийн тохиргоонд тусгагдсан ирцийн төрлийн бүртгэлийн тоо ирсэнд тооцсон/бүртгэсэн хэсэгт харагдана.

_images/j_irts3.png

Fig. 95 Ирцийн тохиргоо харагдах байдал

Warning

Ирсэнд тооцсон/Бүртгэсэн хэсэгт харгалзах нийт оноо нь үнэлгээний хуваарилалт хэсгийн явцын үнэлгээний задаргаа-д тохируулсан оноо байна.

Даалгаврын үнэлгээ


Даалгаврын үнэлгээ хэсэгт даалгавар шинээр үүсгэх, үүсгэсэн даалгаврыг суралцагчдад илгээх, илгээсэн даалгаврыг үнэлэх үйлдлүүдийг хийнэ.

_images/journal_yvts2.png

Fig. 96 Даалгаврын үнэлгээ харагдах байдал

Даалгавар үүсгэх


Тухайн бүлгийн суралцагчдад шинээр даалгавар өгөхдөө хоёр аргыг ашиглах боломжтой. Үүнд:
  1. Шинээр үүсгэх - даалгаврыг шинээр үүсгэж суралцагчдад илгээх

  2. Даалгаврын сангаас ашиглах - өмнө үүсгэсэн даалгаврыг сангаас сонгон тухайн бүлгийн суралцагчдад дахин илгээх

Шинээр даалгавар үүсгэхдээ даалгаврын үнэлгээ хэсгийн баруун дээд буланд байрлах Шинээр үүсгэх товчийг дарна. Даалгавар үүсгэхтэй холбоотой мэдээллийг оруулах хэсэг гарч ирэх бөгөөд дараах бүтэцтэйгээр харагдана.

_images/j_new_hw.png

Fig. 97 Даалгавар шинээр үүсгэхэд харагдах байдал

Даалгавар шинээр үүсгэх хэсэг нь даалгаврын нэр, төрөл, агуулга, гүйцэтгэх хугацаа, даалгаврын оноо, суралцагчдаас файл хүлээн авах эсэх болон ямар суралцагчдад (бүх суралцагч, суралцагч сонгох, баг сонгох) даалгавар илгээх зэрэг хэсгүүдээс бүрдэнэ.

Шинээр үүсгэх даалгавар нь дараах төрлүүдийг агуулна. Үүнд:

_images/j_hw_type.png

Fig. 98 Даалгаврын төрлүүд

Warning

  • Нэгдсэн дүнгийн хэсэгт явцын үнэлгээ (O1)-ийг оноог үүсгэсэн даалгавруудын үнэлгээнээс тооцож оруулахдаа даалгавар төрөл болон онооны хуваарилалтын явцын үнэлгээний задаргаанд тусгагдсан төрөлтэй тохирох төрлийн оноонд хөрвүүлэн тооцно. Үүсгэсэн даалгаварын төрөлд тохирох явцын үнэлгээний задаргааны төрөл олдохгүй бол системээд оноог тооцох боломжгүй анхаарна уу.

  • Даалгаврын төрөл нь явцын үнэлгээний задаргаа дахь төрөлтэй ижил үүсгэгдсэн тохиолдолд Нэгдсэн дүн хэсгийн явцын үнэлгээний оноог даалгаврын үнэлгээнээс тооцон татах боломжтой.

  • Даалгаврын төрөл нь явцын үнэлгээний задаргаа дахь төрөлтэй ижил биш тохиолдолд Нэгдсэн дүн хэсгийн явцын үнэлгээний тооцоололд тухайн төрлийн даалгаврын үнэлгээ тооцоогдохгүй.
    • Жишээ нь: Даалгаврыг Реферат төрөлтэйгээр үүсгэсэн боловч Үнэлгээний хуваарилалт-ын явцын үнэлгээний задаргаанд Реферат төрөл байхгүй тохиолдолд Реферат төрөлтэйгээр үүсгэгдсэн даалгаврын үнэлгээ явцын үнэлгээний тооцоололд орохгүй.

Бүх талбарын мэдээллийг бүрэн бөглөсний дараа Илгээх товч дарж даалгаврыг суралцагчдад илгээнэ.

_images/j_yvts3.png

Fig. 99 Мэдээллүүдийг бөглөсний дараа харагдах байдал

Илгээх товч дарсны дараа системээс хариу өгөх ба илгээсэн даалгавар нь даалгаврын жагсаалтад нэмэгдэнэ.

_images/ok.png

Fig. 100 Үүсгэсэн даалгавар харагдах байдал

Даалгаврын үнэлгээ


Даалгаврын үнэлгээ хэсэгт үүсгэсэн даалгаврын жагсаалт байрлах ба даалгавраар, суралцагчаар, багаар гэсэн харах хэлбэрийн сонголтоос сонгон харах боломжтой.

Даалгавраар харах сонголт нь суралцагчдад илгээсэн даалгаврын нэрээр жагсаалтыг харуулах ба үнэлэх хугацаа дуусаагүй даалгаврын жагсаалтыг Дүгнэж болох хэсэгт, үнэлэх хугацаа дууссан даалгаврын жагсаалтыг Хугацаа дууссан хэсэгт байрлуулсан байна.

Note

Даалгаврын жагсаалтыг даалгаврын төрлөөр шүүж харах болон даалгаврын нэрээр, оноогоор, эхлэх хугацаагаар, дуусах хугацаагаар эрэмбэлэн харах боломжтой.

_images/j_hw.png

Fig. 105 Даалгаврын жагсаалт

Даалгаврын жагсаалтаас үнэлэх даалгаврыг сонгон Дэлгэрэнгүй товч дарж даалгаврын үнэлгээний дэлгэрэнгүй хэсэгт шилжинэ. Даалгаврын үнэлгээний дэлгэрэнгүй хэсэгт суралцагчийн нэр, даалгаврын гүйцэтгэлийн оруулах хэсэг дараах байдлаар харагдана.

_images/j_unelgee2.png

Fig. 106 Даалгаврын үнэлгээ харагдах байдал

Note

Суралцагчийн мэдээллийг хөтөлбөрөөр, нэрээр эрэмбэлэх харах боломжтой. Мөн суралцагчийн даалгаварт хандсан төлөвөөр шүүх боломжтой.

Даалгаврын гүйцэтгэлийг хувиар оруулж Хадгалах товч дарж хадгална. Даалгаварт өгөх оноо (a) , оруулсан гүйцэтгэлийн хувь (b)-иар суралцагчийн даалгаврын гүйцэтгэлийн оноо (c)с=a*b аргачлалаар тооцоолно. Даалгаврын үнэлгээг оруулах хуудсыг дараах хэлбэрээр харж болно. Үүнд:

  • Бүх суралцагч - Бүх суралцагчийг харах

  • Үнэлээгүй - Даалгаврын үнэлгээ оруулаагүй суралцагчдыг харах

  • Үнэлсэн - Даалгаврын үнэлгээ оруулсан суралцагчдыг харах

_images/j_uneleegui.png

Fig. 107 Даалгаврын үнэлгээ харагдах байдал (үнэлээгүй байдлаар)

_images/j_unelsen.png

Fig. 108 Даалгаврын үнэлгээ харагдах байдал (үнэлсэн байдлаар)

Нэгдсэн дүн


Хичээлийн хуваарийн бүлгээс сонгон нэгдсэн дүн гэсэн хэсгийг нээнэ. Нэгдсэн дүн нь явцын үнэлгээ болон нэгдсэн дүн гэсэн 2 хэсгээс бүрдэнэ.

Явцын үнэлгээ хэсэгт тухайн бүлгийн бүх суралцагчдын жагсаалт, явцын үнэлгээний задаргааны төрлүүд, харгалзах оноо болон оноо оруулах хэсэг харагдана.

_images/zadargaa1.png

Fig. 111 Явцын үнэлгээний задаргаа ороогүй үед харагдах байдал

Бүлгийн О1-ийн үнэлгээний задаргаа хэсэгт Явцын үнэлгээний задаргаа ороогүй байна. гэсэн тайлбар харагдаж байвал явцын үнэлгээнд онооны хуваарилалт хийгдээгүй байгааг илэрхийлнэ.

_images/zadargaa.png

Fig. 112 Явцын үнэлгээ

Note

Цахим журналын бусад хэсэгт байрлах Үнэлгээний хуваарилалт хэсгийг ашиглан үнэлгээний хуваарилалтыг оруулах боломжтой. Үнэлгээний хуваарилалт хэрхэн хийх талаар заавартай Үнэлгээний хуваарилалт хэсэгт дарж харна уу.

Үнэлгээний хуваарилалтаар явцын үнэлгээний хуваарилалт хийгдсэний дараа явцын үнэлгээ нь дараах байдлаар харагдана.

_images/j_yvts4.png

Fig. 113 Үнэлгээний хуваарилалт хийгдсэний дараах явцын үнэлгээ харагдах байдал

Note

  • Явцын үнэлгээг явцын үнэлгээний төрөлд харгалзуулан гараар оруулах боломжтой.

  • Мөн Оноо татах хэсэгт Үнэлгээний задаргаа, даалгаврын үнэлгээний хослолоос оноо татах сонголтыг ашиглах ирцийн бүртгэл, даалгавар үнэлгээнээс явцын үнэлгээг тооцон татан оруулах боломжтой.
    • Тухай сонголтын ашиглахын тулд Үнэлгээний хуваарилалт хэсгийг ашиглан явцын үнэлгээ хуваарилалт хийгдсэн байх шаардлагатай.

Даалгаврын үнэлгээнээс оноо татахад онооны хуваарилалтын явцын үнэлгээний задаргаа дахь төрөл болон даалгаврын төрөл тохирох ёстой . Учир нь даалгавруудын үнэлгээг явцын үнэлгээний задаргаанд тусгагдсан тохирох төрлийн оноо руу тооцоолно. Явцын үнэлгээг тооцохдоо дараах аргачлалыг баримтална. Үүнд:

  • Ирц бүртгэлийн тооцоолсон оноо (c)-г бодохдоо үнэлгээний хуваарилалтаар тухай нь хичээлийн хэлбэрт “Ирц бүртгэл” төрлөөр хуваарилагдсан оноо (d), бүртгэгдсэн нийт ирцийн тоо (b), ирсэнд тооцогдохоор тохируулсан ирцийн төрлөөр бүртгэлийн тоо (a) нд үндэслэн дараах (с=(a*d)/b) аргачлалаар бодно.
    • Жишээлбэл: Хичээлийн лекцийн хэлбэр ирц бүртгэлийн төрөл 10 оноо өгөхөөр онооны хуваарилалт хийгдсэн. Нийт 12 удаагийн ирц бүртгэл хийгдсэнээс суралцагч 8 удаа ирсэн гэж үзвэл ирц бүртгэлийн тооцоолсон оноо 8-аас6.6 байна. Тооцооллын дагуу дараах байдлаар бодогдоно. (8*10)/12 = 6.6

  • Тухайн төрлийн даалгаврын тооцоолсон оноо(с)- г бодохдоо даалгавраас авсан нийт оноо (a)- г даалгаврын үнэлгээний хуваарилалт дахь оноо (d)-гоор үржүүлж даалгавраас авах нийт оноо(b)-нд хуваах буюу дараах (с=(a*d)/b) аргачлалаар бодно.
    • Жишээлбэл: Үнэлгээний хуваарилалт хэсэгт лабораторийн ажил гэсэн төрөлтэй 10 оноо (d)-ны явцын үнэлгээний задаргаа оруулсан.

    Даалгаврын үнэлгээ хэсэгт лабораторийн ажил төрөлтэй 10 онооны Лаб1; 20 онооны Лаб2 гэсэн даалгавар үүсгэсэн нийт авах оноо 30 оноо (b). Суралцагч Лаб1 даалгаварт 60% гүйцэтгэлээр 6 оноо; Лаб2 даалгаварт 80% гүйцэтгэлээр 16 оноо авсан бол суралцагчийн нийт авсан оноо (a) нь 22 болно. Тэгвэл тооцоолсон оноо (c) нь томьёоллын дагуу 22*10/30=6.6 оноо болно.

  • Нийт авсан эсвэл авах оноо нь явцын үнэлгээний задаргаа дахь даалгаврын төрлүүдийн авсан буюу авах онооны нийлбэр байна.

Warning

  • Оноо татах хэсгийг ашиглан оноог татах бүрд өмнө нь оруулсан оноо дарагдахыг анхаарна уу. Гараар оноо оруулсны дараа Оноо татах хэсгийг ашиглавал мөн адил оноо дарагдахыг анхаарна уу.

Явцын үнэлгээг оруулсны дараа Дүн хадгалах товч дарж хадгална.

Бусад


Үнэлгээний хуваарилалт


Үнэлгээ оруулах хуваарийн бүлгийг сонгож үнэлгээний хуваарилалт хэсгийг нээнэ. Үнэлгээний хуваарилалт хийхдээ лекц, семинар, лаборатори, дадлага судалгаа гэх мэт хичээлийн хэлбэр тус бүрээр хэдэн оноо байхыг тохируулна. Үнэлгээний хуваарилалт нь дараах байдлаар харагдана.

Note

Үнэлгээний хуваарилалтыг лекцийн багш, лекцгүй хичээлийн хувьд семинарын багш, лекц/семинаргүй хичээлийн хувьд лабораторийн багш (тухайн хэлбэрүүд дээр 2 ба түүнээс дээш багш орсон бол хуваарийн дагуу хамгийн эхэнд хичээл заасан багш) оруулна.

_images/j_yvts1.png

Fig. 118 Үнэлгээний хуваарилалт харагдах байдал

Note

  • O1: Улирлын явцын үнэлгээ бөгөөд 70-80 оноо байна. Багш хичээлийн төрөл, хэлбэр, онцлогоос хамааран суралцагчийг хичээлийн явцад хамгийн багадаа 3-аас доошгүй хэсэгт хуваарилан, хэлбэрүүдээс сонгон, тасралтгүй үнэлж дүгнэсэн байна.

  • O2: Улирлын шалгалтын үнэлгээ бөгөөд 20-30 оноо байна.

Явцыг үнэлгээний хуваарилалтыг лекц, семинар, лаборатори, дадлага судалгаа гэх мэт хичээлийн хэлбэр бүрээр хийж болох ба нийт оноо нь явцын үнэлгээний дээд хязгаараас ихгүй байна. Хичээлийн хэлбэр тусгагдсан оноог дараах төрлүүдээс сонгон явцын үнэлгээний задаргааг хийнэ.

_images/j_unelgeeQ1.png

Fig. 119 Явцын үнэлгээний хэлбэрүүд

Явцын үнэлгээний задаргаа хэсэгт байрлах Нэмэх товч дарж төрлөө сонгон харгалзах оноог оруулж тохиргоог хийнэ. Явцын үнэлгээний төрөлд тусгасан онооны нийлбэр нь хичээлийн тухайн хэлбэр тусгагдсан явцын үнэлгээний онооноос ихгүй байна. Тохиргоог хийж дууссаны дараа Хадгалах товч дарж хадгална.

_images/j_unelgee1.png

Fig. 120 Явцын үнэлгээний задаргаа орсон байдал

Оруулсан явцын үнэлгээний задаргаа нь Нэгдсэн дүн-> Явцын үнэлгээ хэсгийн Бүлгийн O1-ийн үнэлгээний задаргаа талбарт харагдана.

_images/j_yvts.png

Fig. 121 Явцын үнэлгээний задаргаа нэгдсэн дүн хэсэгт харагдах байдал

Warning

Хичээлийн хуваарийн бүлгээс хамааран хуваарийн хослол үүсэх боломжтой бөгөөд хослол бүрт үнэлгээний хуваарилалтыг ижил байдлаар оруулна. Хуваарийн хослолтой хичээлийн үнэлгээний хуваарилалт нь дараах байдлаар харагдана.

_images/h_relation.png

Fig. 122 Хуваарийн хослол

Сэдэв/Тэмдэглэл


Сэдэв/тэмдэглэл хэсэгт хуваарийн оролтууд жагсаалт хэлбэрээр харагдах ба оролт тус бүрт сэдэв, тэмдэглэл оруулах боломжтой.

_images/j_note6.png

Fig. 123 Сэдэв/Тэмдэглэл харагдах байдал

Тухайн оролтод сэдэв, тэмдэглэл нэмэхдээ үйлдэл баганад байрлах Нэмэх товч дарна. Гарч ирэх хэсгийн тэмдэглэлийн утгыг гараас бичиж, файл сонгож оруулна.

_images/j_noteUpdate.png

Fig. 124 Сэдэв/Тэмдэглэл нэмэх үед харагдах байдал

Note

  • Файл хэсэгт оруулах файл нь jpg, jpeg, png, pdf, doc, docx, xlsx, xlsm, ppt, pptx, zip, rar гэсэн өргөтгөлтэй байна.

  • Файлын хэмжээ нь 10 mb-аас хэтрэхгүй байна.

  • Нэгэн зэрэг олон файлыг сонгож оруулах боломжтой.

Сэдэв нэмэх товч дарсны дараа хичээлийн сэдэв сонгох хэсэг гарч ирнэ. Хичээлийн сэдэв сонгох хэсэг нь дараах байдлаар харагдана.

_images/j_noteAgg.png

Fig. 125 Сэдэв/Тэмдэглэл нэмэх үед харагдах байдал

Сэдэв сонгох хэсэгт хичээлийн хөтөлбөр дэх сэдэвчилсэн төлөвлөгөөнд тусгагдсан сэдвүүд жагсаалт хэлбэрээр харагдах ба жагсаалтаас сэдвийг сонгоно.

_images/j_note7.png

Fig. 126 Сэдвүүдийн жагсаалт

Note

  • Хичээлийн сэдэв сонгох хэсэгт систем дэх хичээлийн сэдэвчилсэн төлөвлөгөөний мэдээлэл харагдана.

Сонгосон сэдэв нь дараах байдлаар харагдах ба Нэмэх товч дарж нэмнэ.

_images/j_note2.png

Fig. 127 Сэдэв/тэмдэглэл сонгосон байдал

Нэмсэн сэдэв нь дараах байдлаар харагдана. Үйлдэл баганад харгалзах устгах болон засах товч дарж сэдвийг засах эсвэл устгах боломжтой.

_images/j_note8.png

Fig. 128 Сэдэв/Тэмдэглэл нэмсний дараа харагдах байдал

Баг хуваарилалт


Баг хуваарилалт хэсэгт тухайн бүлгийн суралцагчдыг багт хуваарилах, багийн нэрийг засах, гишүүдийг нэмэх болон хасах зэрэг багийн зохион байгуулалтын үйлдлүүдийг хийнэ. Хэдэн ч баг нэмэх боломжтой бөгөөд баг хуваарилалтын хэсэг дараах байдлаар харагдана.

_images/j_team.png

Fig. 129 Баг хуваарилалт харагдах байдал

Баг хуваарилалт хэсгийн баруун дээд хэсэгт байрлах +Нэмэх товч дарж шинээр баг үүсгэнэ.

_images/j_team1.png

Fig. 130 Багийн нэр нэмэх үед харагдах байдал

Багийн нэрийг оруулан Нэмэх товч дарж багийг үүсгэнэ. Үүсгэсэн багийн мэдээлэл нь дараах байдлаар харагдах бөгөөд тухайн багт суралцагч нэмэх, хасах зэрэг өөрчлөлт хийх боломжтой. Багт суралцагч нэмэхдээ суралцагч болон багт харгалзах баганад чагталж нэмнэ.

_images/j_teamAgg.png

Fig. 131 Баг үүссэний дараа харагдах байдал

Мэдээ илгээх


Мэдээ илгээх хэсэгт өөрийн хичээл зааж буй суралцагдад мэдээ, мэдээлэл хүргэх боломжтой. Мэдээ илгээх хэсэг нь мэдээ хүлээн авах болон мэдээний агуулга гэсэн 2 хэсэгтэй.

_images/j_news.png

Fig. 132 Мэдээ илгээх хэсэг харагдах байдал

Мэдээ нь дараах төрлүүдийг агуулах ба нэгийг сонгож мэдээ илгээх ба шаардлагатай утгуудыг оруулж Мэдээ илгээх товч дарна.

_images/j_news_type.png

Fig. 133 Мэдээ илгээх төрлүүд

Warning

  • Гарчигийн тэмдэгтийн тоо хамгийн багадаа 8, хамгийн ихдээ 100 байна.

  • Агуулгын тэмдэгтийн тоо хамгийн багадаа 20, хамгийн ихдээ 1000 байна.

  • Зөвхөн сонгосон хичээлийн бүлэгт хамаарах суралцагчдад мэдээ илгээх боломжтой.

_images/j_news1.png

Fig. 134 Шаардлагатай утгуудыг оруулсны дараа харагдах байдал